Igår + Idag = Imorgon

Hej!
Jag har inte hunnit blogga så mycket igår och idag, men nu gör jag det!
Igår lagade jag nudelwok hemma hos min syster. Min brorsa och hans flickvän kom också och vi hade det jättetrevligt. vid halv nio åkte min syrra och då stannade jag, Filip och Elsa. klockan tolv var det någo i grannlägenheten som banka i väggen - vi hade låtit för mkt. My bad, my bad.... 




Jag målade mina naglar med det här nagellacket:


O.P.I  måste vara det bästa nagellackaet - det är jätte slittåligt!

I skolan hade vi roligt:







1. Jag och Nora taggade inför dagen och på väg till första lektionen.
2. Skabbig bild på mig i sumobrottar/blöja-suit! och Clara
3. Jag vek en jättestor hatt på slöjden...
4. ...Som Nora passa perfekt i...
5. ...och som man till och med kunde vara två i!


I morgon har jag en soft dag:
- 09.30-14.00 skola.
- 14.00-15.00 kan jag göra vad jag vill, ta en fika med kompisar...
-15.00 hämtar O och R på dagis
-18.00 föräldrarna kommer hem och jag går hem till mig.
-18.15 Jag tar med Enzo på en promenad.
-19.00 äter jag middag
-20.00 träffar en kompia eller tar det lungt
-22.00-22.30 jag försöker gå och lägga mig!

Hahahah, gud vad rolig imformation....
Men imorgon kommer jag med lite schysta bilder från dagen!
 Men nu ska jag förbereda mig för sovning och dricka ett JÄTTESTORT glas vatten för jag är sjuuuukt törstig!

Rock on sweetchild!

-Lisa

Kommentarer
Postat av: Alva

Hon är 9månader fyller 1år i mars ;)

2009-01-27 @ 17:10:56
URL: http://hundar.blogg.se/
Postat av: Karin

Men tack så mycket!:D Ja reor är en av årets höjdpunkter, så himla roligt.. dock dyrt i längden :P haha



Vilka härliga bilder! :D

2009-01-27 @ 18:30:31
URL: http://lillkarin.devote.se
Postat av: Alva

Haha ja det får man ;)

Jadå jag har det bra har du? (A)



- alva och saga

2009-01-27 @ 19:40:46
URL: http://hundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0